Корекція розвитку емоційної сфери дітей з особливими освітніми потребами

В умовах інклюзивного навчання емоційний компонент навчального процесу підсилює учіннєву діяльність.

Учитель повинен зацікавити школяра, викликати віру у свої сили, наполегливість у досягненні результатів. ... Читати далі »

Переглядів: 165 | Додав: osvita-artray | Дата: 10.04.2020 | Коментарі (0)

Корекція розвитку емоційної сфери дітей з особливими освітніми потребами

В умовах інклюзивного навчання емоційний компонент навчального процесу підсилює учіннєву діяльність.

Учитель повинен зацікавити школяра, викликати віру у свої сили, наполегливість у досягненні результатів.

... Читати далі »

Переглядів: 174 | Додав: osvita-artray | Дата: 10.04.2020 | Коментарі (0)

Переглядів: 179 | Додав: osvita-artray | Дата: 10.04.2020 | Коментарі (0)

«#15-денний челенж». Сумісні освітньо-профілактичні заходи  ЮНІСЕФ разом з МОН України»

 

У ... Читати далі »

Переглядів: 190 | Додав: osvita-artray | Дата: 10.04.2020 | Коментарі (0)

Переглядів: 193 | Додав: osvita-artray | Дата: 10.04.2020 | Коментарі (0)