13:37
.

Корекція розвитку емоційної сфери дітей з особливими освітніми потребами

В умовах інклюзивного навчання емоційний компонент навчального процесу підсилює учіннєву діяльність.

Учитель повинен зацікавити школяра, викликати віру у свої сили, наполегливість у досягненні результатів.

 Емоційно насичений процес навчання стає для учнів доступнішим, привабливішим і зрозумілим. Тобто розвиває позитивні емоції учіння. Але інколи  вчителі не знають, як поводитися зі школярами, які надмірно вперті, уразливі, забіякуваті, або, наприклад, із дітьми, які занадто болісно переживають будь-яке зауваження, плаксиві, тривожні. Тривожність, агресія й образа входять у типові психічні стани як прояв агресивної поведінки.

Відділом освіти Бахмутської райдержадміністрації надані рекомендації для роботи педагогам інклюзивних класів, педагогам, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами щодо методів корекції даної поведінки. Корисним може бути матеріал і для батьків в кого є певні проблеми з дітьми

( матеріали додаються).

Переглядів: 166 | Додав: osvita-artray | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar