13:37 . | |
Корекція розвитку емоційної сфери дітей з особливими освітніми потребамиВ умовах інклюзивного навчання емоційний компонент навчального процесу підсилює учіннєву діяльність. Учитель повинен зацікавити школяра, викликати віру у свої сили, наполегливість у досягненні результатів. Емоційно насичений процес навчання стає для учнів доступнішим, привабливішим і зрозумілим. Тобто розвиває позитивні емоції учіння. Але інколи вчителі не знають, як поводитися зі школярами, які надмірно вперті, уразливі, забіякуваті, або, наприклад, із дітьми, які занадто болісно переживають будь-яке зауваження, плаксиві, тривожні. Тривожність, агресія й образа входять у типові психічні стани як прояв агресивної поведінки. Відділом освіти Бахмутської райдержадміністрації надані рекомендації для роботи педагогам інклюзивних класів, педагогам, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами щодо методів корекції даної поведінки. Корисним може бути матеріал і для батьків в кого є певні проблеми з дітьми | |
|
Всього коментарів: 0 | |