11:53
.

«#15-денний челенж». Сумісні освітньо-профілактичні заходи  ЮНІСЕФ разом з МОН України»

 

У зв’язку з презентацією Глобального плану гуманітарного реагування на спалах COVID-19 ЮНІСЕФ спільно  з Департаментом освіти та науки Донецької обласної державної адміністрації прикладають максимальних зусиль задля мобілізації ресурсів з метою ефективного реагування на ситуацію в області з урахуванням наслідків епідемії як для здоров’я, так і її значного опосередкованого впливу, що охоплює різні сфери життя. Враховуючи вищезазначене, інформуємо про низку заходів, спрямованих на посилення протидії COVID-19 в Донецькій області в сфері освіти.

 

  1. Починаючи з 6-го квітня ЮНІСЕФ разом з МОН України розпочали он-лайн кампанію «#15-денний челенж» з раннього розвитку дитини для підтримки сімей та їх дітей дошкільного віку протягом карантину і створення відеоматеріалів для батьків. Під час кампанії будуть популяризуватися різні заняття для дітей, які сприяють навчанню та розвитку в ігровій  формі. Знаменитості, впливові люди і батьки можуть записати 30-секундне відео про те, як вони проводять активну діяльність з дітьми вдома під час карантину. Розмістити свої відео батьки можуть на посиланнями на сторінках соціальних мереж Іnstagram https://bit.ly/3aVhUgu та Facebook https://bit.ly/2wtqbcQ
  2. На кінець травня планується надання індивідуальних навчальних наборів/навчальних матеріалів дня навчання вдома найбільш уразливим категоріям дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку, які проживають на відстані 0-5 км уздовж лінії розмежування в Донецькій області, включаючи дітей з інвалідністю.
  3. Підготовлені рекомендації для навчальних закладів «Ключова інформація про вірус COVID-19 та заходи із запобігання захворювання. Профілактика та механізми регулювання в школах» та інші інформаційні матеріали, орієнтовані на те, як підтримати дітей, батьків та педагогів під час спалаху COVID-19 та його попередження. Рекомендації затверджено МОН, з ними можна ознайомитися за посиланнями:
  1. Як вчителі можуть говорити з учнями про коронавірус (COVID-19): Практичні поради для розмов з дітьми, щоб заспокоїти та захистити їх.

https://www.unicef.org/ukraine/історії/як-вчителі-можуть-говорити-з-учнями-про-коронавірус-covid-19

  1.  Шість способів підтримки дітей під час спалаху коронавірусу (COVID-19): Поради психолога про те, як допомогти дітям впоратися з багатьма емоціями, які вони нині можуть відчувати

https://www.unicef.org/ukraine/історії/6-способів-підтримки-дітей-під-час-спалаху-коронавірусу-covid-19

  1. Як підлітки можуть захистити свій психічний стан під час коронавірусу
    (
    COVID-19)? 6 стратегій для підлітків, які стикаються з новою (тимчасовою) нормою життя.

https://www.unicef.org/ukraine/історії/як-підлітки-можуть-захистити-свій-психічний-стан-під-час-коронавірусу-covid-19

      У співпраці з Донецьким обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти та партнерською організацією ГО «Здоров’я через освіту» в межах роботи за проєктом «Безпечна та дружня до дитини школа» та навчання дітей на засадах життєвих навичок розроблено модуль «Заклади освіти в умовах епідемії» (сертифікат, 6г.) щодо безпечної поведінки та заходів профілактики під час епідемії. Пройти курс педагогам та працівникам закладів освіти можна за посиланням http://sepi.multycourse.com.ua/ua/

Переглядів: 190 | Додав: osvita-artray | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar