15:11 . | |
Шановні колеги! Пропонуємо вам, ознайомитися з тезами серпневої Едкемп-Толоці, на якій заступниця Міністерства освіти і науки України Любомира Мандзій окреслила основні питання щодо організації освітнього процесу в 2020 -2021 навчальному році :
- обмеження в дистанції (у тому числі це стосується і перенаповнених класів) не стосуються закладів загальної середньої освіти (!!!). Уроки проводити на свіжому повітрі. Максимально зменшити кількість сторонніх осіб, які перебувають в навчальному закладі (продумати організацію зустрічі дітей батьками в холодну пору та дощі) Максимально зменшити пересування дітей перервами та між кабінетами; - медогляд учні мають пройти не обовязково до 1 Вересня, але пройти треба; - педагоги 60+, які опинилися в категорії ризику, як їм бути? У межах кожної школи має бути свій тимчасовий порядок, де визначено кількість та формат роботи вчителів пенсійного віку; - 18.08.20 на традиційній Всеукраїнській педагогічній онлайн-конференції МОН буде презентовано новий онлайн-курс на ЕдЕрі для вчителів (дистанційна освіта); - якщо школа знаходиться у зеленій зоні батьки не мають права залишати дитину вдома, оскільки в інший спосіб у зеленій зоні навчання не організовано. Якщо батьки бажають згідно із Законом про освіту організувати навчальний процес в іншій формі, то вони мають це зробити через заяву директором (хумскулінг, індивідуальна форма за показником); - учителям у вересні провести діагностику та коригуюче навчання; - олімпіади, конкурси будуть онлайн; - модульна форма навчання має бути затверджена на педраді ; - серпневі події на місцях проводити у зручному форматі, допустиме онлайн загалом. Усе залежить від креативності керівництва УО; - учнів не залучати до прибирань; - групи подовженого дня будуть працювати, але їхню роботу треба теж організувати; - методичні рекомендації предметного вивчення вчителі отримають. Діагностика не буде уніфікована, але кількість годин для повторення кожним вчителем визначається по кожному класу та предмету окремо учителем.
| |
|
Всього коментарів: 0 | |